UCZNIOWIE:

  • uporządkują i utrwalą wiedzę z przedmiotów wchodzących w zakres egzaminu gimnazjalnego zgodnie z obowiązującymi standardami wymagań egzaminacyjnych
  • będą doskonalić umiejętności określone w podstawie programowej
  • nadrobią zaległości
  • będą mieli możliwość wyjaśnienia trudnych zagadnień
  • otrzymają pomoce naukowe (podręczniki, repetytoria, testy egzaminacyjne, itp)
  • skorzystają z innowacyjnych środków dydaktycznych (tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych)
  • wezmą udział w imprezach kulturalnych
  • będą uczestniczyli w wycieczkach do teatrów, kin, muzeów, galerii, domów kultury, filharmonii
  • wezmą udział w zajęciach laboratoryjnych (fizyka, chemia, biologia)

PLANOWANE REZULTATY TWARDE:

  • 150 chłopców i 150 dziewcząt podniesie o 15% poziom wiedzy w zakresie kompetencji kluczowych ( językowych, ICT, mat-przyr.)
  • poprawa wskaźnika EWD o co najmniej 5% ( przedmioty humanistyczne)
  • 70% uczniów (105 chłopców i 105 dziewczynek) osiągnie lepsze wyniki ze sprawdzianu ewaluacyjnego w stosunku do testu wejściowego o co najmniej 10%
  • 70 % uczniów (105 chłopców i 105 dziewczynek) poprawi średnią ocen semestralnych o co najmniej 7%
  • o 5% poprawią się wyniki na egzaminach końcowych 300 uczniów (u 150 chłopców i 150 dziewcząt)
  • wzrost kompetencji językowych u 80% uczniów (120 chłopców i 120 dziewcząt) co najmniej o 10%
  • 4 wystawy
  • 4 konferencje z udziałem zaproszonych gości

PLANOWANE REZULTATY MIĘKKIE:

  • ukształtowanie u 95% uczniów (142 chłopców i 142 dziewczynek) nawyku poszukiwania wiedzy
  • podniesienie u 98 % uczniów (147 chłopców i 147 dziewczynek) poziomu samooceny
  • zmiana postawy na aktywną u 90 % uczniów (135 chłopców i 135 dziewczynek)
  • zaangażowanie nauczycieli w innowacyjne formy pracy z uczniem

PLANOWANE PRODUKTY:

  • 669 godzin zajęć z matematyki
  • 345 godzin zajęć z fizyki, geografii, biologii, chemii i ICT
  • 669 godzin z języka polskiego
  • 309 godzin z historii/historii sztuki
  • 219 godzin ze sztuki
  • 1140 godzin z języków obcych
  • 114 godzin – konsultacji z pedagogiem
  • 300 certyfikatów wydanych uczniom ( 150 dziewczynkom i 150 chłopcom) biorącym udział w zajęciach pozalekcyjnych